luciana kinoshita barros

ILLA - INSTITUTO DE LINGUISTICA, LETRAS E ARTES

Produção Intelectual

Trabalho de Fim de Curso(5)

  • STUDENT TEACHERS’ BELIEFS ABOUT GAMIFICATION FOR TEACHING AND LEARNING ENGLISH IN MIDDLE SCHOOL, RENATA SILVA DOS SANTOS , 08/2023
  • THE USE OF MOVIES AND FILMS IN THE ENGLISH TEACHING: A SOCIAL COGNITIVE PERSPECTIVE, IZABELLE CATARINA GONÇALVES DA SILVA , 10/2022
  • ENGLISH LANGUAGE TEACHING-LEARNING BELIEFS: THE CASE OF MIDDLE SCHOOL IN CANAÃ DOS CARAJÁS, ELIVANIA ALVES SOARES DE SOUSA , 02/2023
  • REVISITING TPR IN THE DIGITAL ERA: POTENTIALITIES AND LIMITATIONS FOR TEACHING ENGLISH TO YOUNG LEARNERS, RICARDO DE PAULA SOARES , 01/2023
  • Beliefs about the use of digital tools in English language teaching in the city of Marabá in the state of Pará, DANIELLE DA SILVA RODRIGUES , 04/2023

Orientações de Pós-Graduação (3)

  • Mestrado, WESLLEY ADRIANO AQUINO BORCEN, 04/2024 - , Orientação em Andamento
  • Mestrado, LETÍCIA FONSECA DE SOUSA, 04/2024 - , Orientação em Andamento
  • Mestrado, MAURO SERGIO DOS SANTOS MENDES, 04/2024 - , Orientação em Andamento

SIGAA | Centro de Tecnologia da Informação e Comunicação (CTIC) - (94) 2101-5945 | Copyright © 2006-2024 - UNIFESSPA - sigaa-docker v3.14.14_4d8008c7